BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

ISTERI & ANAK BONGSUKU

ISTERI & ANAK BONGSUKU
Yang nampak baju hijau bersongkok tu sayalah

Coretan Kesedaran Untuk Cerminan Diri Sendiri

My photo
Dari Rengit ke Sungai Petani, Menetap di Ulu Tiram bersama isteri dan 4 anak, Malaysia
Pengacara Majlis, Trainer Pengacara Majlis, Pengurusan Acara, Pengucapan Awam, Team Building, Kepimpinan, Penyeliaan, Motivasi Diri dan Kumpulan dan Perunding Program Tunas Bistari, Didik Bistari dan Siswa Bistari anjuran JCORP

30 January, 2010

Dah hari ke 9

Hari ni Sabtu. Maknanya dah 8 hari Almarhum Sultan Iskandar dimakamkan di Bukit Mahmoodiah. Rakyat Johor pun dah tak memakai songkok berlilit putih. Tapi itu bukan maknanya dah tak sedih. Kesedihan bukan ditunjukkan dengan memakai songkok berlilit putih semata-mata. Namun, kehiudpan perlu diteruskan.

Semalam kami sekeluarga dapat berkumpul. Saya mengambil Aliff dan Aqila petang semalam. Manakala orang rumah saya mengambil Afiqah di Pontian. Begitulah resamnya, kami berpakat untuk mengambil anak jika nak balik rumah. Saya tidak sempat untuk ke Pontian mengambil Afiqah kerana terikat dengan tugasan.

Sejak 27hb Januari saya membantu IPPJ menguruskan Program PTK untuk Johor Civil Service (JCS) di Hotel Puteri Pacific JB. Kali ini, ianya membabitkan Gred 44, 48, 52 dan 54. Memang ramai. Lebih kurang 99 orang. Program berakhir 29hb petang semalam. Terima kasih kepada para peserta yang memberikan kerjasama di sepanjang program tersebut. Bertambah lagi kenalan saya di kalangan JCS. Mereka ni semua merupakan senior management kerajaan Johor. jadi saya amat bertuah dapat terbabit dengan program ini.

Terima kasih kepada IPPJ yang sekali lagi menaruh kepercayaan kepada saya untuk bekerjasama. Insyallah saya sentiasa akan memberikan yang terbaik untuk menjaga nama baik IPPJ. Alhamdulillah setakat ini, pihak SUKJ nampaknya selesa dengan IPPJ. Jadi adalah lagi peluang untuk terus saya menjalinkan kerjasama dengan IPPJ dan SUKJ. 

0 comments: