BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

ISTERI & ANAK BONGSUKU

ISTERI & ANAK BONGSUKU
Yang nampak baju hijau bersongkok tu sayalah

Coretan Kesedaran Untuk Cerminan Diri Sendiri

My photo
Dari Rengit ke Sungai Petani, Menetap di Ulu Tiram bersama isteri dan 4 anak, Malaysia
Pengacara Majlis, Trainer Pengacara Majlis, Pengurusan Acara, Pengucapan Awam, Team Building, Kepimpinan, Penyeliaan, Motivasi Diri dan Kumpulan dan Perunding Program Tunas Bistari, Didik Bistari dan Siswa Bistari anjuran JCORP

11 September, 2009

Cuba Ubah Rupa Blog

Rupa blog saya dah lain hehehehe. Semalam cuba-cuba ubah sikit sana, sikit sini dan dapatlah ubah sebagaimana yang boleh disaksikan bagi sesiapa yang masuk blog ni. Takdelah hebat mana tapi dah kira baik untuk orang yang baru berjinak-jinak seperti saya. Lepas ni nak usahakan supaya blog ni boleh menjana pendapatan pulak hehehe...Bukan nak kaya tapi cukuplah untuk cover duit dapur hehehe.

Saya 'access' blog ni melalui PC di pusat servis toyota di Larkin. Kereta Toyota Unser saya sedang dirawat oleh 'doktor' Toyota. Tak taulah apa sebenarnya masalah. Tengok gaya macam H1N1. Minyak hitam ada bau petrol. Wah macam mana petrol boleh menerobos ke tempat minyak hitam?Janganlah mahal-mahal kena caj. Raya dah tak lama lagi. Rabak poket kerana merawat Unser ni. tapi terpaksalah jugak. Kalau tak dirawat sekarang, dia jatuh sakit di tengah Lebuh raya utara selatan, apa cerita?. Dugaan bulan puasa......

Petang ni saya kena ambil Aliff (satu-satunya anak lelaki) dari asrama. Esok, Sabtu jam 2 petang saya akan ke Shah Alam kerana terbabit dengan Program Siswa Bistari di UiTM Shah Alam pada Ahad dan Isnin. Hari Selasa ada urusan di Bahagian Pengambilan, SPA, Putrajaya.

Jadi selepas ni mungkin boleh kemaskini blog ni hari Rabu......hari Rabu ada latihan Catur Bistari. Nak masuk Pertandingan Catur Bistari peringkat kebangsaan dalam bulan 11 nanti.

Nak cerita sikit pasal pusat servis toyota ni. Nak cerita kemudahan yang disediakan sementara menunggu kenderaan diservis. Tempat menunggunya sangat luas, ada kemudahan suratkhabar, ada 2 komputer yang boleh access internet boleh digunakan oleh sesiapapun percuma, ada kafe tapi tak taulah free ke kena bayar...malas nak tanya bulan puasa hehehe.

Lain kali bolehlah servis Unser di sini sebab selesa sangat. Layananpun bagus....promote jangan tak promote.....   

0 comments: