BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

ISTERI & ANAK BONGSUKU

ISTERI & ANAK BONGSUKU
Yang nampak baju hijau bersongkok tu sayalah

Coretan Kesedaran Untuk Cerminan Diri Sendiri

My photo
Dari Rengit ke Sungai Petani, Menetap di Ulu Tiram bersama isteri dan 4 anak, Malaysia
Pengacara Majlis, Trainer Pengacara Majlis, Pengurusan Acara, Pengucapan Awam, Team Building, Kepimpinan, Penyeliaan, Motivasi Diri dan Kumpulan dan Perunding Program Tunas Bistari, Didik Bistari dan Siswa Bistari anjuran JCORP

29 August, 2009

Sentuhan Ramadan

Alhamdulillah, semalam saya terbabit dengan majlis Sentuhan Ramadan anjuran Biro KebajikanDewan Perdagangan Islam Malaysia Negeri Johor dengan kerjasama Damansara Assets Sdn Bhd dan Masjid An-Nur, Kotaraya. Macam biasa, tugas saya adalah sebagai MC atau Pengacara Majlis. Tetamu khas adalah Tan Sri Dato' Muhammad Ali Hashim, Presiden dan Ketua Eksekutif Johor Corporation dan Timbalan Pengarah Pelajaran Negeri Johor.

Di majlis ini, seramai 65 orang murid-murid kurang kemampuan daripada 13 buah sekolah di sekitar JB telah diberikan bantuan berupa duit raya, beg sekolah dan peralatan persekolahan.

Selain itu, di majlis ini juga dilancarkan secara rasmi Bazar Tujar Ramadan yang bertempat di bangunan-bangunan yang diuruskan oleh DASB iaitu Kompleks Pusat Bandar Pasir Gudang, Kotaraya, Larkin Sentral, Pusat Bandar Damansara, KOMTAR, JB.

Majlis bermula selepas solat asar dan sebelum berbuka puasa, tazkirah telah disampaikan oleh Ustaz Hafiyah Abd RAzak, dari jabatan Mufti Negeri Johor.

Semoga usaha murni seperti ini menjadi amalan dan subur di kalangan badan2 korporat di negara ini.

0 comments: